Utm DihatiKu

Powered by Blogger.
RSS

Sunday, November 7, 2010

Hari Penting Bg Aku

keadaan dalam dewan exam nanti..seriusnya

Tanggal 12 november 2010 ari penting bagi aku dan kawan-kawan seangkatan 3 sbw...hehehe bermulalah peperiksaan bagi semester ini..gementar jugak rasenye.yelaah dah nak sampai ke penghujung dah aku menghabiskan degree aku..(4tahun semunya)

Dalam banyak-banyak exam exam kat universitilah boleh dikatakan senang sikit berbanding di sekolah dahulu tensionnye lain macam..

Jangan tiru aksi ini sudah dalam exam ikhlas yang penting

Berbalik cerita pada keesokkanya,(exam) dah abeh seminggu aku study week yang examnye 3 paper jeeq..xmacam course lain banyak paper yang xtahannya subject studio membuatkan aku xda masa nak jumpa waktu siang..jumpa waktu malam jee punyerlaa busy mengalahkan menteri-menteri di Putrajaya..Hahah

3 subject yang aku semester ini xdala tough sangat macam tahun sebelumnya management(banyak menghafal)metropolitan(banyak hafal)dan rural planning(same jugak banyak hafal)memang hafal semualah...

xtahulah esok camne rasenye daa study cikit..cikit jelaa mane tahukan buatnye esok jam..abehla aku..

tapi cuba yang terbaiklah untuk masa depan..
yang penting usaha ada..
good luck for my friend 3sbw..
aku mintak maaflah kalau ada tersilap kata,terlebih perbuatan
semoga berjaya dalam hidup masing-masing..hehehhe

Sekian terima kasih




3 comments:

  1. gud luck semu kawan-kawan yang penting ikhlas

    ReplyDelete
  2. hoohoh.. hijau hbis layout! nice! keep it up.. harap, sume bersemangt nk bercoret sampai pergi.. ohohoh..!

    ReplyDelete